Z podarunkami w Mysłowicach!


Dzisiaj podarunki z akcji ,,760 spełnionych marzeń na 760-lecie Wodzisławia Śląskiego'' otrzymał Dom Dziecka im.św. Ojca Pio w Mysłowicach. Dzieci bardzo cieszyły się z prezentów! Od razu przymierzały ubrania i biegały z zabawkami, które dostały.

Opiekunowie nie chcieli, abym wręczyła podarunki dzieciom osobiście. Jednak kiedy powiedziałam, że potrzebuję relacji z przekazania darów to pytali do jakich celów itd. Kiedy udało mi się ich przekonać to powiedziano mi, że nie może widać twarzy od dzieci i mam je zamazać. Były tam trzy grupy. W dwóch nie mogłam robić zdjęć w twarzy, a w jednej mogłam. Była tam bardzo miła opiekunka, która nawet ustawiła dzieci do zdjęcia. Jednak zdaję mi się, że Dyrektorka nie była z tego zadowolona.

Niepokoiło mnie tam kilka rzeczy, ale może zostawię to dla siebie. Najważniejsze jest to, że udało mi się przekazać podarunki osobiście i mam chociaż jakąś pewność, że paczki gdzieś nie znikną. Jeżeli kogoś nie ma to jak najbardziej mogę zostawić prezent do przekazania przez opiekunów. Kiedy przyjeżdżamy w czasie gdy dzieci są w szkole to również żaden problem. Tak samo jak było w Domu Dziecka w Katowicach. Nie było nikogo, ale przesłano mi zdjęcie dzieci z podarunkami. Ale jak wszystkie dzieci są w domu, a oni nie wyrażają zgody, abym dała im prezenty no to coś jest nie tak...

Bardzo dziękuję Celestynie Jerc-Jazy za transport! <3
Zapraszam do obejrzenia relacji!












Komentarze